Kompleksowe Szkolenie Socjotechniczne · Artur Frydrych | SZKOLENIA | Szkolenia dla firm | Szkolenia wewnętrzne | atak socjotechniczny | audyt socjotechniczny | bezpieczeństwo biznesu | inwigilacja | inżynieria społeczna | język ciała | język gestów | kłamstwo | komunikacja niewerbalna | kontrwywiad | metody przesłuchań | metody rozpoznawania kłamstwa | metody socjotechniczne | mikroekspersja | mikrogrymasy | mimika twarzy | mowa ciała | mowa ciała kłamcy | narzędzia manipulacji | narzędzia socjotechniczne | sposoby warunkowania zachowań | sposoby wywierania wpływu | narzędzia warunkowania zachowań | narzędzia wywierania wpływu | nauka kłamania | negocjacje | ocena lojalności pracowników | ochrona informacji | ochrona kontrinwigilacyjna | ochrona własności przemysłowej | pozyskiwanie informacji | przygotowanie do przesłuchania | psychologia | psychologia biznesu | psychologia kłamstwa | psychomanipulacje | rozmowa wyjaśniająca | rozpoznanie kłamstwa | skuteczne kłamstwo | socjotechnika | socjotechnika kłamstwa | sposoby manipulacji | symptomy kłamstwa | szkolenia | szkolenia dla firm | szkolenia psychologia | szkolenia wewnętrzne | szkolenie atak socjotechniczny | szkolenie bezpieczeństwo | szkolenie inżynieria społeczna | szkolenie język ciała | szkolenie kłamstwo | szkolenie manipulacje | szkolenie metody przesłuchań | szkolenie metody rozpoznawania kłamstwa | szkolenie metody socjotechniczne | szkolenie narzędzia manipulacji | szkolenie ochrona informacji | szkolenie pozyskiwanie informacji | szkolenie rozmowa wyjaśniająca | szkolenie rozpoznanie kłamstwa | szkolenie socjotechnika | szkolenie sposoby manipulacji | szkolenie szpiegostwo | szkolenie szpiegostwo gospodarcze | szkolenie szpiegostwo przemysłowe | szkolenie techniki manipulacji | szkolenie techniki przesłuchań | szkolenie wywiad gospodarczy | szkolenie zagrożenia socjotechniczne | szpiegostwo | szpiegostwo gospodarcze | szpiegostwo przemysłowe | tajemnica przedsiębiorcy | techniki manipulacji | techniki przesłuchań | warunkowanie zachowań | wywiad gospodarczy | wywieranie wpływu | zabezpieczanie spotkań | zabezpieczenie przed podsłuchem | zagrożenia socjotechniczne | zabezpieczenia kontrinwigilacyjne | ocena wiarygodności | ocena wiarygodności osób | ocena wiarygodności zeznań | ocena wiarygodności wypowiedzi | szkolenia ocena wiarygodności | szkolenia ocena wiarygodności osób | szkolenia ocena wiarygodności zeznań | szkolenia ocena wiarygodności wypowiedzi | socjotechnika | inżynieria społeczna | techniki manipulacji | wywieranie wpływu | warunkowanie zachowań | szkolenia socjotechnika | psychologia | psychotechnika | nlp | nls | manipulacje | mowa ciała | język ciała | mediacje | mediator | negocjacje | negocjator | język gestów | komunikacja niewerbalna | kreacja wizerunku | psychomanipulacje | sprzedaż perswazyjna | wywieranie wpływu | narzędzia manipulacji | narzędzia socjotechniczne | narzędzia wywierania wpływu | narzędzia warunkowania zachowań | atak socjotechniczny | ochrona informacji | pozyskiwanie informacji | metody socjotechniczne | sposoby manipulacji | szkolenia techniki manipulacji | zagrożenia socjotechniczne | kłamstwo | rozpoznanie kłamstwa | symptomy kłamstwa | mimika twarzy | techniki przesłuchań | metody przesłuchań | rozmowy wyjaśniające | psychologia kłamstwa | szkolenie kłamstwo | mowa ciała kłamcy | socjotechnika kłamstwa | skuteczne kłamstwo | nauka kłamania | wiarygodne kłamstwo | metody rozpoznawania kłamstwa | rozpoznać kłamstwo | audyt socjotechniczny | psychologia biznesu | zabezpieczenia kontrinwigilacyjne | ocena wiarygodności | ocena wiarygodności osób | ocena wiarygodności zeznań | ocena wiarygodności wypowiedzi | kłamstwo | rozpoznanie kłamstwa | ujawnianie kłamstwa | badanie kłamstwa | symptomy kłamstwa | mimika twarzy | mikroekspersja | nieszczerość | prawdomówność | techniki przesłuchań | metody przesłuchań | cechy kłamstwa | rodzaje kłamstwa | rozmowy wyjaśniające | mimika kłamcy | wykrywanie kłamstwa | rozmowa wyjaśniająca | psychologia kłamstwa | motywy kłamstwa | przyczyny kłamstwa | kłamanie | dochodzenie prawdy | mikromimika twarzy | poradnik kłamstwa | szkolenie kłamstwo | mowa ciała kłamcy | socjotechnika kłamstwa | skuteczne kłamstwo | nauka kłamania | jak kłamać | wiarygodne kłamstwo | mikrogrymasy | emocje twarzy | kłamstwo celowe | białe kłamstwo | magia kłamstwa | metody rozpoznawania kłamstwa | anatomia kłamstwa | poznać kłamstwo | rozpoznać kłamstwo | oszustwo | wariograf | wykrywacz kłamstw | poligraf | detektor kłamstwa | przygotowanie do przesłuchania | zabezpieczenia kontrinwigilacyjne | ocena wiarygodności | ocena wiarygodności osób | ocena wiarygodności zeznań | ocena wiarygodności wypowiedzi | grafolog | psychografolog | weryfikacja podpisów | autentyczność podpisu | sprawdzenie podpisu | pismo ręczne | rękopis | podpis | grafologia | usługi grafologiczne | sprawdzenie autentyczności podpisu | analiza pisma | badanie pisma | ekspertyza pisma | ekspertyza grafologiczna | ekspertyza podpisu | psychografologia | opinia grafologiczna | badanie grafologiczne | biegły grafolog | cechy pisma | detektyw | usługi detektywistyczne | agencja detektywistyczna | prywatny detektyw | licencjonowany detektyw | detektyw korporacyjny | wywiad gospodarczy | szpiegostwo gospodarcze | ochrona kontrinwigilacyjna | techniki przesłuchań | bezpieczeństwo biznesu | przygotowanie do przesłuchań policyjnych | metody przesłuchań | szpiegostwo gospodarcze | socjotechnika | zagrożenia socjotechniczne | szpiegostwo przemysłowe | ochrona własności przemysłowej | tajemnica przedsiębiorcy | inwigilacja | szpiegostwo | kontrwywiad | zabezpieczanie spotkań | zabezpieczenie przed podsłuchem | ocena lojalności pracowników | wykrywanie kłamstw | wariograf | wykrywacz kłamstw | poligraf | detektor kłamstwa | sprawdzanie uczciwości pracowników | kontrola zwolnień lekarskich | kontrola pracowników na L4 | kontrola pracowników na zwolnieniu | zabezpieczenia kontrinwigilacyjne | ocena wiarygodności | ocena wiarygodności osób | ocena wiarygodności zeznań | ocena wiarygodności wypowiedzi | Artur Frydrych – Wykładowca/trener. - Artur Frydrych | SZKOLENIA | Szkolenia dla firm | Szkolenia wewnętrzne | atak socjotechniczny | audyt socjotechniczny | bezpieczeństwo biznesu | inwigilacja | inżynieria społeczna | język ciała | język gestów | kłamstwo | komunikacja niewerbalna | kontrwywiad | metody przesłuchań | metody rozpoznawania kłamstwa | metody socjotechniczne | mikroekspersja | mikrogrymasy | mimika twarzy | mowa ciała | mowa ciała kłamcy | narzędzia manipulacji | narzędzia socjotechniczne | sposoby warunkowania zachowań | sposoby wywierania wpływu | narzędzia warunkowania zachowań | narzędzia wywierania wpływu | nauka kłamania | negocjacje | ocena lojalności pracowników | ochrona informacji | ochrona kontrinwigilacyjna | ochrona własności przemysłowej | pozyskiwanie informacji | przygotowanie do przesłuchania | psychologia | psychologia biznesu | psychologia kłamstwa | psychomanipulacje | rozmowa wyjaśniająca | rozpoznanie kłamstwa | skuteczne kłamstwo | socjotechnika | socjotechnika kłamstwa | sposoby manipulacji | symptomy kłamstwa | szkolenia | szkolenia dla firm | szkolenia psychologia | szkolenia wewnętrzne | szkolenie atak socjotechniczny | szkolenie bezpieczeństwo | szkolenie inżynieria społeczna | szkolenie język ciała | szkolenie kłamstwo | szkolenie manipulacje | szkolenie metody przesłuchań | szkolenie metody rozpoznawania kłamstwa | szkolenie metody socjotechniczne | szkolenie narzędzia manipulacji | szkolenie ochrona informacji | szkolenie pozyskiwanie informacji | szkolenie rozmowa wyjaśniająca | szkolenie rozpoznanie kłamstwa | szkolenie socjotechnika | szkolenie sposoby manipulacji | szkolenie szpiegostwo | szkolenie szpiegostwo gospodarcze | szkolenie szpiegostwo przemysłowe | szkolenie techniki manipulacji | szkolenie techniki przesłuchań | szkolenie wywiad gospodarczy | szkolenie zagrożenia socjotechniczne | szpiegostwo | szpiegostwo gospodarcze | szpiegostwo przemysłowe | tajemnica przedsiębiorcy | techniki manipulacji | techniki przesłuchań | warunkowanie zachowań | wywiad gospodarczy | wywieranie wpływu | zabezpieczanie spotkań | zabezpieczenie przed podsłuchem | zagrożenia socjotechniczne | zabezpieczenia kontrinwigilacyjne | ocena wiarygodności | ocena wiarygodności osób | ocena wiarygodności zeznań | ocena wiarygodności wypowiedzi | szkolenia ocena wiarygodności | szkolenia ocena wiarygodności osób | szkolenia ocena wiarygodności zeznań | szkolenia ocena wiarygodności wypowiedzi | socjotechnika | inżynieria społeczna | techniki manipulacji | wywieranie wpływu | warunkowanie zachowań | szkolenia socjotechnika | psychologia | psychotechnika | nlp | nls | manipulacje | mowa ciała | język ciała | mediacje | mediator | negocjacje | negocjator | język gestów | komunikacja niewerbalna | kreacja wizerunku | psychomanipulacje | sprzedaż perswazyjna | wywieranie wpływu | narzędzia manipulacji | narzędzia socjotechniczne | narzędzia wywierania wpływu | narzędzia warunkowania zachowań | atak socjotechniczny | ochrona informacji | pozyskiwanie informacji | metody socjotechniczne | sposoby manipulacji | szkolenia techniki manipulacji | zagrożenia socjotechniczne | kłamstwo | rozpoznanie kłamstwa | symptomy kłamstwa | mimika twarzy | techniki przesłuchań | metody przesłuchań | rozmowy wyjaśniające | psychologia kłamstwa | szkolenie kłamstwo | mowa ciała kłamcy | socjotechnika kłamstwa | skuteczne kłamstwo | nauka kłamania | wiarygodne kłamstwo | metody rozpoznawania kłamstwa | rozpoznać kłamstwo | audyt socjotechniczny | psychologia biznesu | zabezpieczenia kontrinwigilacyjne | ocena wiarygodności | ocena wiarygodności osób | ocena wiarygodności zeznań | ocena wiarygodności wypowiedzi | kłamstwo | rozpoznanie kłamstwa | ujawnianie kłamstwa | badanie kłamstwa | symptomy kłamstwa | mimika twarzy | mikroekspersja | nieszczerość | prawdomówność | techniki przesłuchań | metody przesłuchań | cechy kłamstwa | rodzaje kłamstwa | rozmowy wyjaśniające | mimika kłamcy | wykrywanie kłamstwa | rozmowa wyjaśniająca | psychologia kłamstwa | motywy kłamstwa | przyczyny kłamstwa | kłamanie | dochodzenie prawdy | mikromimika twarzy | poradnik kłamstwa | szkolenie kłamstwo | mowa ciała kłamcy | socjotechnika kłamstwa | skuteczne kłamstwo | nauka kłamania | jak kłamać | wiarygodne kłamstwo | mikrogrymasy | emocje twarzy | kłamstwo celowe | białe kłamstwo | magia kłamstwa | metody rozpoznawania kłamstwa | anatomia kłamstwa | poznać kłamstwo | rozpoznać kłamstwo | oszustwo | wariograf | wykrywacz kłamstw | poligraf | detektor kłamstwa | przygotowanie do przesłuchania | zabezpieczenia kontrinwigilacyjne | ocena wiarygodności | ocena wiarygodności osób | ocena wiarygodności zeznań | ocena wiarygodności wypowiedzi | grafolog | psychografolog | weryfikacja podpisów | autentyczność podpisu | sprawdzenie podpisu | pismo ręczne | rękopis | podpis | grafologia | usługi grafologiczne | sprawdzenie autentyczności podpisu | analiza pisma | badanie pisma | ekspertyza pisma | ekspertyza grafologiczna | ekspertyza podpisu | psychografologia | opinia grafologiczna | badanie grafologiczne | biegły grafolog | cechy pisma | detektyw | usługi detektywistyczne | agencja detektywistyczna | prywatny detektyw | licencjonowany detektyw | detektyw korporacyjny | wywiad gospodarczy | szpiegostwo gospodarcze | ochrona kontrinwigilacyjna | techniki przesłuchań | bezpieczeństwo biznesu | przygotowanie do przesłuchań policyjnych | metody przesłuchań | szpiegostwo gospodarcze | socjotechnika | zagrożenia socjotechniczne | szpiegostwo przemysłowe | ochrona własności przemysłowej | tajemnica przedsiębiorcy | inwigilacja | szpiegostwo | kontrwywiad | zabezpieczanie spotkań | zabezpieczenie przed podsłuchem | ocena lojalności pracowników | wykrywanie kłamstw | wariograf | wykrywacz kłamstw | poligraf | detektor kłamstwa | sprawdzanie uczciwości pracowników | kontrola zwolnień lekarskich | kontrola pracowników na L4 | kontrola pracowników na zwolnieniu | zabezpieczenia kontrinwigilacyjne | ocena wiarygodności | ocena wiarygodności osób | ocena wiarygodności zeznań | ocena wiarygodności wypowiedzi | Artur Frydrych – Wykładowca/trener. - KORUPCJA i ANTYKORUPCJA. Szkolenie antykorupcyjne. Procedury antykorupcyjne. Zwalczanie korupcji. Przeciwdziałanie korupcji. Prewencja antykorupcyjna. Niekaralne formy korupcji. Czym jest korupcja? CBA. Korupcja w firmach. Korupcja w administracji. Łapówki. Zjawisko korupcji w Polsce. Rodzaje korupcji. Przekupstwo (łapownictwo). Płatna protekcja. Nadużycie uprawnień. Udaremnianie, utrudnianie przetargu publicznego. Nepotyzm. Kumoterstwo. Konflikt interesów. Korupcja wyborcza. Szkolenia antykorupcyjne - Artur Frydrych - Szkolenia.

SPECJALISTA
.edu.pl
Przejdź do treści
Szkolenie / kurs zawodowy:


KOMPLEKSOWE SZKOLENIE SOCJOTECHNICZNE
z WARSZTATAMI PRAKTYCZNYMI

pt. SOCJOTECHNIKA W BIZNESIE I ŻYCIU CODZIENNYM.


Przedstawiam:





GOTOWY
PRODUKT SZKOLENIOWY



Wystarczy WYBRAĆ i ZAMÓWIĆ
dla swojej firmy. Nic prostszego!




SZKOLENIA
w których
STAWIAMY NA
JAKOŚĆ!
HIT


Jedyne takie szkolenie w Polsce!
Bezkonkurencyjna cena i jakość!


Unikalny program szkolenia
chroniony prawem autorskim.
SPECJALISTA.edu.pl







Wiedza, praktyka i doświadczenie | są dziś do twojej dyspozycji.

...wykorzystaj to we własnym interesie!





Szkolenie realizowane
z dojazdem do Klienta
na terenie całego kraju!




WIEDZA
która daje
PRZEWAGĘ!

Informacje o szkoleniu:

Tytuł szkolenia:



PIERWSZE

KOMPLEKSOWE SZKOLENIE SOCJOTECHNICZNE
z WARSZTATAMI PRAKTYCZNYMI

pt. SOCJOTECHNIKA W BIZNESIE I ŻYCIU CODZIENNYM

jedyne takie w Polsce, zaprojektowanie i prowadzone przez
Specjalistów Wywiadu Gospodarczego
O szkoleniu:



SOCJOTECHNIKA
- określana też mianem "inżynierii społecznej" jest narzędziem wywierania wpływu oraz warunkowania zachowań poszczególnych osób bądź też całych grup społecznych z wykorzystaniem technik manipulacyjnych w celu osiągnięcia założonych celów.

Wykorzystuje się ją najczęściej w biznesie, polityce, religii i życiu społecznym, ale także w działalności przestępczej oraz w zorganizowanych grupach destrukcyjnych.

Jest niezwykle silnym i uzależniającym narzędziem ponieważ stanowi kompilację wiedzy psychologicznej i socjologicznej dotyczącej funkcjonowania człowieka jako jednostki oraz jego relacji z otoczeniem tj. społecznością w której się obraca.

Głównym celem oddziaływania socjotechnicznego jest wyłączenie reakcji analitycznych i zdroworozsądkowych człowieka na rzecz reakcji emocjonalnych sterowanych przez socjotechnika-manipulatora.

W ostatnich latach w Polsce, coraz częściej można zaobserwować zjawisko wykorzystywania narzędzi socjotechnicznych w biznesie do pozyskiwania nieuprawnionego dostępu do chronionych zasobów informacyjnych przedsiębiorstw. Większość firm chcących chronić posiadane zasoby informacyjne inwestuje ogromne środki w zabezpieczenia fizyczne i teleinformatyczne, zapominając jednocześnie o zabezpieczeniu najsłabszego ogniwa systemu czyli człowieka, a tym samym pozostawia szeroko otwartą furtkę dla każdego napastnika chcącego pozyskać nieuprawniony dostęp do tych zasobów, a wykorzystującego w tym celu narzędzia socjotechniczne.

Tradycyjnie socjotechnikę wykorzystuje się także w handlu dla podniesienia wartości sprzedaży oraz poziomu zadowolenia klientów.

Ale socjotechnika jest przede wszystkim narzędziem. Ani dobrym, ani złym. Wszystko zależy od tego kto, jak i w jakich intencjach się nim posługuje?

Jeśli zdarzyło ci się pójść do supermarketu i kupić więcej niż planowałeś, na skutek reklamy lub oszałamiającej prezentacji kupiłeś jakiś niepotrzebny lub zbyt drogi produkt, zgodziłeś się na coś na co nie miałeś ochoty bo głupio było odmówić, brałeś udział w negocjacjach i poszedłeś na nadmierne ustępstwa i nie wiesz jak to się stało, ktoś wydawał się „taki miły” a okazał się zwykłym wyrachowanym naciągaczem - to właśnie padłeś ofiarą manipulacji socjotechnicznej.

Socjotechnika jest wszechobecna w naszym życiu zarówno zawodowym jak i prywatnym. Często sami ją stosujemy. Czasem z premedytacją czasem mimowolnie.

Warto poznać narzędzia służące wywieraniu wpływu na ludzi, oraz mechanizmy ich działania, aby móc je rozpoznawać, bronić się przed nimi lub wykorzystywać dla własnych celów.

Nasze unikalne i jedyne w Polsce Kompleksowe Szkolenie Socjotechnicznie obejmuje pełne spektrum zarówno narzędzi manipulacyjnych jak i potencjalnych miejsc i sposobów ich stosowania zarówno w biznesie jak i w życiu codziennym.  Po szczegóły odsyłam już bezpośrednio do programu szkolenia zamieszczonego poniżej.

Szkolenie nasze kierujemy do wszystkich osób zainteresowanych zawodowo przedmiotową tematyką a w szczególności pracowników działów handlowych, PR, marketingu, reklamy, ale także innych osób chcących rozpoznać zjawisko aby móc zabezpieczyć się przed jego negatywnymi skutkami lub po prostu wykorzystać zdobytą wiedzę w swojej działalności zawodowej bądź życiu osobistym.

W ramach szkolenia zaprezentujemy w przejrzysty sposób zarówno podstawowe techniki manipulacji, warunkowania zachowań ludzkich i wywierania na nie wpływu, jak też wiele innych, mniej znanych technik oraz hybryd manipulacyjnych tworzonych oparciu o nie, których to ofiarą często padamy nie zdając sobie nawet z tego sprawy. Pokażemy nie tylko same techniki i metody, ale również ich genezę dzięki której są tak niezwykle skuteczne.

Pokażemy także coraz częściej stosowane manipulacje środowiskiem (otoczeniem) które mają na celu wywołanie określonych reakcji organizmu ludzkiego (rozkojarzenie, podniecenie, zmęczenie, reakcje fizjologiczne, ograniczenie świadomości).

Wskażemy skuteczne metody rozpoznawania ww. działań manipulacyjnych i osaczających, przeciwstawiania się im, obrony przed nimi, a także skutecznego odwracania ataku manipulacyjnego przeciwko napastnikowi (manipulatorowi).

Zapraszam do zapoznania się ze szczegółowym programem oraz do udziału w szkoleniu.
Program szkolenia:



SOCJOTECHNIKA
Definicja socjotechniki,
Narzędzia socjotechniczne i sposoby ich wykorzystywania,
Socjotechnika w otaczającej nas rzeczywistości,
Podatność na manipulacje socjotechniczne.

SOCJOTECHNIKA JAKO NARZĘDZIE POZYSKIWANIA NIEUPRAWNIONEGO DOSTĘPU DO CHRONIONYCH ZASOBÓW INFORMACYJNYCH I INNYCH ORGANIZACJI
Stosowane techniki i metody,
Sposoby minimalizacji skutków.

ATAK SOCJOTECHNICZNY
Socjotechnika jako podstawowe narzędzie pracy szpiega przy pozyskiwaniu nieuprawnionego dostępu informacji,
Definicja ataku socjotechnicznego,
Dobór (typowanie) celu ataku,
Dobór czasu i miejsca ataku,
Etapy ataku socjotechnicznego,
Praktyczne metody stosowane podczas ataku,
Symptomy ataku,
Czynniki ułatwiające atak socjotechniczny na firmę,
Metody minimalizacji ryzyka skutecznego ataku socjotechnicznego,
Zachowania zwiększające podatność na działanie socjotechniki,
Minimalizacja/eliminacja skutków ataku socjotechnicznego,
Działania prewencyjne.

SOCJOTECHNIKA W CYBERPRZESTRZENI
Socjotechnika jako podstawowe narzędzie pracy szpiega także w internecie,
Pozorna anonimowość w internecie,
Atak socjotechniczny w świecie wirtualnym,
Dobór celu ataku,
Czasu i miejsca ataku,
Etapy ataku,
Praktyczne metody stosowane podczas ataku,
Symptomy ataku,
Czynniki ułatwiające atak socjotechniczny na firmę z wykorzystaniem internetu,
Metody minimalizacji ryzyka skutecznego ataku socjotechnicznego,
Niebezpieczne zachowania w świecie wirtualnym,
Zachowania zwiększające podatność na działanie socjotechniki,
Minimalizacja/eliminacja skutków ataku socjotechnicznego,
Działania prewencyjne,
Ochrona własnej tożsamości w internecie,
Podstawowe zasady bezpiecznego zachowania w internecie,
Analiza informacji,
Strony www,
Grupy dyskusyjne,
Serwisy informacyjne,
Serwisy społecznościowe,
Nawiązywanie e-kontaktu,
Ślady naszej działalności w internecie,
Użytkownicy lepsi od nas,
Bezpieczeństwo naszego komputera,
Przechodzenie z kontaktu wirtualnego na realny.

MANIPULACJA PRZESTRZENIĄ I ŚRODOWISKIEM
Stosowanie substancji semiochemicznych w celu wywarcia wpływu i warunkowania zachowań (prawda i mity, warunki konieczne, skutki uboczne, ryzyko).
Wspieranie manipulacji socjotechnicznych przy użyciu innych środków (urządzeń technicznych, środków chemicznych, warunków środowiskowych, termicznych i optycznych).
Tworzenie hybryd manipulacyjnych oraz zapętlających.
Techniki percepcyjne (czy widzimy to, czego się spodziewamy - czy to co jest rzeczywistością).
Nieprzewidywalny czynnik ludzki.


ZAJĘCIA WARSZTATOWE

Ćwiczenie w zakresie praktycznego stosowania
podstawowych narzędzi socjotechnicznych poznanych
w  trakcie tej części szkolenia.

Omówienie wyników ćwiczenia z wykładowcą.


SOCJOTECHNIKA TECHNIKI WARUNKOWANIA ZACHOWAŃ, WYWIERANIA WPŁYWU I MANIPULACJI ORAZ SPOSOBY SKUTECZNEJ OBRONY I ODWRACANIA ATAKU MANIPULACYJNEGO PRZECIWKO NAPASTNIKOWI.
Podstawowe czynniki psychologiczne i reguły zachowań ludzkich w aspekcie możliwości ich wykorzystywania w manipulacjach.

PODSTAWOWE DEFINICJE I ROZRÓŻNIENIE POJĘĆ
Czym jest socjotechnika?
Czym są manipulacje?
Czym jest wywieranie wpływu?
Czym jest warunkowanie zachowań?

TYPY OSOBOWOŚCI
Melancholik
Sangwinik
Choleryk
Flegmatyk


ZAJĘCIA WARSZTATOWE

Ćwiczenie rozpoznawania (identyfikowania) poszczególnych
typów osobowości, naśladowania ich percepcji, reakcji
i zachowań oraz oddziaływania na nie.

Omówienie wyników ćwiczenia z wykładowcą.


RODZAJE I HIERARCHIE POTRZEB I WARTOŚCI
Hierarchia potrzeb wg.  Abrahama Maslowa.

MECHANIZMY OBRONNE
Fantazjowanie
Identyfikacja
Projekcja
Introjekcja
Izolowanie
Kompensacja
Odizolowanie emocjonalne
Odkupienie
Przemieszczenie
Racjonalizacja
Reakcja upozorowana
Reakcja przestawiania znaków
Regresja
Sublimacja
Wyparcie
Zaprzeczenie
Unieważnienie rzeczywistości


ZAJĘCIA WARSZTATOWE

Ćwiczenie rozpoznawania (identyfikowania)
uaktywnienia symptomów poszczególnych mechanizmów
obronnych i zachowań neutralizujących je.

Omówienie wyników ćwiczenia z wykładowcą.


TEORIA SAMOREALIZACJI

POTRZEBY
Potrzeba seksualna.
Potrzeba wrażeń zmysłowych.
Potrzeba ekshibicjonizmu.
Potrzeba bezpieczeństwa.
Potrzeba unikania urazu fizycznego.
Potrzeba unikania urazu psychicznego ze strony innych.
Potrzeba unikania urazu psychicznego we własnych oczach.
Potrzeba poniżania.
Potrzeba dokonania.
Potrzeba stowarzyszania (przyłączania się).
Potrzeba agresywności.
Potrzeba autonomii.
Potrzeba kompensacji.
Potrzeba poddania się.
Potrzeba usprawiedliwiania się.
Potrzeba rządzenia (dominacji).
Potrzeba żywienia i opiekowania się.
Potrzeba porządku.
Potrzeba zabawy.
Potrzeba izolacji.
Potrzeba ratunku (doznawania opieki i oparcia).
Potrzeba rozumienia.
Potrzeba twórczości.


ZAJĘCIA WARSZTATOWE

Ćwiczenie rozpoznawania symptomów poszczególnych
potrzeb oraz zachowań i reakcji z nimi związanych.

Omówienie wyników ćwiczenia z wykładowcą.


RODZAJE PSYCHOMANIPULACJI
Samoocena (potrzeba samooceny, jak powstaje samoocena?)
Konformizm
Podnoszenie wartości drugiej strony
Manipulowanie własnym wizerunkiem
Deprecjacja innych
Dysonans poznawczy (czym jest, jak funkcjonuje i na czym sie opiera?)
Liczy się każdy grosz
Stopa w ustach i dialog
Manipulacje emocjami
Manipulacje poczuciem kontroli
Manipulacje oparte na wrodzonych automatyzmach
Manipulacyjne kontrowersje

TECHNIKI MANIPULACYJNE
Wzajemność
Niedostępność
Zaangażowanie (konsekwencja)
Lubienie i sympatia
Społeczny dowód słuszności
Wzbudzanie poczucia winy
Atak personalny
Przeszkadzanie
Dokręcanie śruby (imadło)
Dobry-zły
Wilk w owczej skórze
Stopa w drzwiach
Odłóżmy to na później
Niepełne pełnomocnictwo
Oskubywanie
Niska piłka
Próbny balon
Bezinteresowny kelner
Pusty portfel
Pozorne ustępstwo
Drzwiami w twarz
Zdechła ryba
Optyk
Śmieszne pieniądze
Byle nie stracić
Magiczne słowo
Zmiana poglądów (dysonansu poznawczego)
Wolność myśli, zachowań (reaktancja)
Automatyczne zachowanie
Ingracjacja (podnoszenie wartości, konformizm, autoprezentacja)
Kozioł ofiarny
Zagadanie
Eskalacja żądań
Sytuacje stresowe
Huśtawka emocjonalna
Drzwiami w twarz
Wzbudzanie poczucia winy
Bezlitosny partner
Wszystko albo nic
Fakty dokonane
Zachowania irracjonalne
Reorientacja
Co by było gdyby
Wyuczona bezradność
Procedura scenariusza
Autorytet
Zasada wzajemności
Autodeprecjacja


ZAJĘCIA WARSZTATOWE

Ćwiczenie wcześniej poznanych technik
manipulacyjnych i oddziaływań psychomanipulacyjnych.

Omówienie wyników ćwiczenia z wykładowcą.


PRANIE MÓZGU

HIPNOZA JAKO MANIPULACJA

PERSWAZJA PODPROGOWA

TECHNIKI PRZECIWSTAWIENIA SIĘ MANIPULACJOM
Naturalne mechanizmy obronne
Habituacja
Instynkt hamowania agresji i empatia
Reaktancja
Samoocena
Osobowość i manipulacje

TECHNIKI RADZENIA SOBIE Z MANIPULACJAMI
Akceptowanie komplementów
Zamiana oceny na opinię
Demaskowanie aluzji
Zasłona z mgły
Przyznanie się do błędu i uprzedzanie krytyki
Negocjowanie sposobu prowadzenia rozmów
Technika małego księcia
Zdarta płyta
Złamanie zasady wzajemności


ZAJĘCIA WARSZTATOWE

Ćwiczenie technik obronnych i neutralizujących
ataki manipulacyjne i psychoperswazyjne.

Omówienie wyników ćwiczenia z wykładowcą.


WARTOŚCI
Rodzaje i hierarchia wartości
Techniki wywierania wpływu oparte na systemie wartości

NEUROMARKETING
Jak działa mózg?
Istota neuromarketingu
Rola neuromarketingu w wywieraniu wpływu na człowieka jako jednostkę oraz na grupy społeczne
"przycisk kupna"
Praktyczne zastosowania wiedzy z zakresu neuromarketingu
Manipulacje neuromarketingowe
Neuromarketing jako narzędzie osiągania celów biznesowych
Skuteczność narzędzi neuromarketingowych

NEUROLOGICZNA MAPA RZECZYWISTOŚCI

METAPROGRAMY
Unikanie
Dążenie
Wewnętrzne
Zewnętrzne
Podobieństwa
Różnice
Ja
Inni
Konieczność
Możliwość
Szczegółowe
Globalne
Proaktywne
Reaktywne
W czasie
Przez czas

PERCEPCJA
Słuchowiec
Wzrokowiec
Czuciowiec


ZAJĘCIA WARSZTATOWE

Ćwiczenie rozpoznawania sposobów sposobu
percepcji i metaprogramów rozmówcy
oraz wywierania wpływu na niego poprzez wykorzystanie
narzędzi poznanych podczas tej części szkolenia.

Omówienie wyników ćwiczenia z wykładowcą.


INNE ASPEKTY ZWIĄZANE Z WYKORZYSTANIEM NARZĘDZI SOCJOTECHNICZNYCH W ŻYCIU CODZIENNYM (W BIZNESIE I ŻYCIU POZAZAWODOWYM)
Wprawne oko (obserwacja) zamiast wariografu (wykrywacza kłamstw).
Techniki i metody sprzedaży perswazyjnej.
Elementy manipulacji socjotechnicznej podczas negocjacji handlowych.
Przekaz ukierunkowany (np. szantaż lub zastraszenie jednego z członków zespołu).
Wspieranie manipulacji socjotechnicznych przy użyciu innych środków (urządzeń technicznych, środków chemicznych, warunków środowiskowych, termicznych i optycznych).
Techniki osobopoznawcze (cel i zakres stosowania).
Analiza zachowań niewerbalnych (mowa ciała, notatki, grifonaże ect.).

KOMUNIKACJA POZAWERBALNA
Kreowanie i czytanie mowy ciała,
Analiza postaw i zachowań,
Manipulowanie na styku przekazów werbalnego i niewerbalnego,
Międzynarodowy język gestów.

KOMUNIKACJA NIEWERBALNA
Czym jest komunikacja niewerbalna,
Co składa się na przekaz pozawerbalny,
Jakie wpływ na odbiór komunikatu ma sfera niewerbalna,
Mowa ciała a komunikacja pozawerbalna,
Czy mowy ciała można się nauczyć?
Odruchy bezwarunkowe zdradzające manipulację przekazem niewerbalnym,
Słowa czy gesty, zachowania, wizerunek?
Na co zwrócić szczególną uwagę?
Manipulacja sposobem mówienia,
Adekwatność przekazu niewerbalnego do słów (argumentów rzeczowych) i okoliczności (sytuacji),
Punkty krytyczne.

OSOBISTE STREFY OCHRONNE CZŁOWIEKA
Intymna
Osobista
Oficjalna
Publiczna

RUCHY GAŁEK OCZNYCH
Czytanie i interpretacja mimowolnych ruchów gałek ocznych rozmówcy

MOWA CIAŁA W OKREŚLONYCH SYTUACJACH (PREZENTACJA I OMÓWIENIE POSTAW)
Postawy i mowa ciała w biznesie
Postawy i mowa ciała w polityce
Postawy i mowa ciała w życiu publicznym
Postawy i mowa ciała w relacjach wzajemnych zależności (uczeń-nauczyciel, dziecko-rodzic, kierownik-podwładny)
Postawy i mowa ciała w sytuacjach nadzwyczajnych
Postawy i mowa ciała specyficzne dla określonych zawodów
Postawy i mowa ciała wynikające z wykonywanych czynności (np. przesłuchanie)
Postawy i mowa ciała adekwatne do pełnionej funkcji (np. dowodzenie, służenie)
Postawy i mowa ciała świadczące o określonym stosunku do tematu lub sprawy (rozmyślanie, odrzucenie, docięcie się, poparcie, pozytywny odbiór, zainteresowanie, znudzenie)
Zachowania, postawy i mowa ciała świadczące o nieszczerych intencjach (kłamanie, manipulowanie)

INNE ASPEKTY POZOSTAJĄCE W ZWIĄZKU Z PRZEKAZEM NIEWERBALNYM
Osobowość a mowa ciała
Wiek a mowa ciała
Wpływ grupy (środowiska) na zachowania poszczególnych osób
Wpływ zawodu na mowę ciała i sposób formułowania przekazu werbalnego
Kreacja własnego wizerunku

MIĘDZYNARODOWY JĘZYK CIAŁA
Te same gesty - różne znaczenie i odbiór
Przykłady gestów i omówienie ich interpretacji zależnie od kraju, regionu, kultury, historii, religii itp.
Wpływ różnic kulturowych i etnicznych na przekaz niewerbalny


ZAJĘCIA WARSZTATOWE

Ćwiczenia warsztatowe z udziałem słuchaczy polegające
na praktycznym ćwiczeniu umiejętności poznanych w bloku
szkoleniowym dot. mowy ciała zakresie rozpoznawania, czytania
i interpretowania języka ciała rozmówcy w różnych sytuacjach
i okolicznościach, przyjmowania oraz rozpoznawania określonych
postaw i zachowań niewerbalnych. Analiza i ćwiczenie gestykulacji.

Kreowanie własnej mowy ciała.

Kreowanie określonego wizerunku poprzez odpowiedni
dobór mowy ciała i innych zachowań niewerbalnych.

Omówienie wyników ćwiczenia z wykładowcą.


PERSWAZJA
Praktyczna Instrukcja Postępowania Manipulacyjnego


ZAJĘCIA WARSZTATOWE

Ćwiczenie technik i zachowań perswazyjnych
oraz ich odwracania gdy są stosowane
przez przeciwnika wobec nas.

Omówienie wyników ćwiczenia z wykładowcą.


KOMUNIKACJA W SYTUACJACH KRYZYSOWYCH WEWNĄTRZ ORGANIZACJI ORAZ Z PODMIOTAMI KOOPERUJĄCYMI I MEDIAMI.

SYTUACJA KRYZYSOWA
Czym jest kryzys?
Czym są i kiedy występują sytuacje kryzysowe,
Geneza sytuacji kryzysowej,
Rodzaje sytuacji kryzysowych,
Wywołanie sytuacji kryzysowej jako narzędzie uzyskania dostępu do zasobów informacyjnych organizacji.

KOMUNIKACJA SPOŁECZNA W SYTUACJACH KRYZYSOWYCH
Podstawowe zasady komunikacji wewnętrznej
Podstawowe zasady komunikacji zewnętrznej,
Zapewnienie koordynacji i spójności informacji,
Określenie celów do osiągnięcia poprzez informowanie.

KOMUNIKACJA Z MEDIAMI MASOWYMI W SYTUACJACH KRYZYSOWYCH
Organizacja kontaktów z mediami,
Co mówić wolno,
Kto ma mówić,
Czego mówić nie wolno,
Jak mówić,
Kreacja wizerunku,
Wykorzystanie informacji niepewnych i niezweryfikowanych,
Przecieki kontrolowane,
Plotki,
Kontrola publikacji,
Reagowanie i ignorowanie określonych informacji,
Przeczekanie, odkładanie reakcji w czasie,
Metody wywierania wpływu na media i dziennikarzy,
Embargo informacyjne,
Które informacje chcemy upowszechnić,
W jakim zakresie i dlaczego upowszechniamy daną informację,
W jakiej formie upowszechnić informację,
Jaki cel mamy zamiar osiągnąć upowszechniając daną informację,0
Wykorzystanie ekspertów,
Inne aspekty.

OPEROWANIE INFORMACJĄ TECHNIKI I SPOSOBY POSŁUGIWANIA SIĘ INFORMACJĄ W CELU OSIĄGNIĘCIA ZAKŁADANYCH REZULTATÓW (KREACJA POŻĄDANEGO OBRAZU RZECZYWISTOŚCI I REAKCJI SPOŁECZNYCH).

SPOSOBY WPŁYWANIA I MANIPULOWANIA OPINIĄ PUBLICZNĄ I MASS-MEDIAMI
Studium przypadków.
Omówienie technik i metodologii.
Przykłady manipulacji medialnych w Polsce z różnych okresów czasu w odniesieniu do różnych zagadnień w aspekcie praktyczno-realizacyjnym.
Manipulowanie "swobodnymi" wypowiedziami (opiniami, komentarzami, artykułami itp.) w internecie.
Pozorowane (sterowane) wypowiedzi spontaniczne użytkowników internetu (metodologia postępowania).


STUDIUM PRZYPADKU

Kontakt z mediami po akcie terroru z udziałem zakładników
(dziennikarze na miejscu zdarzenia, czym jest akt terroru,
czego i dlaczego ujawniać nie wolno, czego nie należy
pokazywać, jak się zachować w kontakcie bezpośrednim
z dziennikarzem, fotoreporterem, kamerą).


ZAJĘCIA WARSZTATOWE

Ćwiczenie praktyczne w zakresie prowadzenia symulowanych
negocjacji z napastnikiem (szantażystą / terrorystą) w trakcie
których słuchacze będą wcielać się w poszczególne role
i realizować określony scenariusz, określać cele taktyczne
i strategiczne do osiągnięcia jak też sposoby dojścia
do nich w dynamicznie zmieniających się realiach
(gra negocjacyjna).

Omówienie wyników ćwiczenia z wykładowcą.


STUDIUM PRZYPADKU

Kontakt z mediami po ujawnieniu wady towaru
dyskwalifikującej firmę bądź produkt  
(Omówienie sposobu postępowania na przykładach zdarzeń mających miejsce w przeszłości w Polsce. Analiza przyczyn, sposobu postępowania i skutków długo i krótkofalowych. Szukanie winnych. Kozioł ofiarny na ołtarzu mediów. Ochrona wizerunku (marki). Działania prawne).


OPEROWANIE INFORMACJĄ
Zasady obsługi informacją
Manipulacja to nie kłamstwo
Bezpieczne posługiwanie się informacją.
Jak z prawdziwych informacji wykreować fałszywy obraz rzeczywistości.
Przygotowanie własnego stanowiska w sprawie.
Dobór argumentów.
Racjonalizm czy populizm?
Poszukiwanie sojuszników.
Kreowanie własnej racji i jej poparcia.


STUDIUM PRZYPADKU

Międzynarodowa operacja wywiadu izraelskiego "Hasbara"
której celem była kontrola i wywarcie wpływu na opinie publiczną,
mass-media oraz wypowiedzi w internecie prowadzona przez izraelski wywiad zakonspirowany w tamtejszym MSZ która swym zasięgiem objęła wszystkie liczące się państwa na świecie w tym Polskę.


MANIPULOWANIE INFORMACJĄ

DEZINFORMACJA
Wzorce dezinformacji


ZAJĘCIA WARSZTATOWE

Ćwiczenie w zakresie przygotowywania realizacji
dezinformacyjnych w oparciu o wcześniej poznane
wzorce dezinformacji.

Omówienie wyników ćwiczenia z wykładowcą.


WYSTĄPIENIA PUBLICZNE
Podstawowe zasady komunikacji podczas wystąpień publicznych.
Jak odbierany jest przekaz
Co odbiorca zapamiętuje
Aspekt wizerunkowy
Gestykulacja
Wybrane elementy mowy ciała (przekazu pozawerbalnego) podczas konferencji i innych wystąpień publicznych.
Trudne sytuacje
Niewygodne pytania
Nieprzewidziane zdarzenia
Czynniki utrudniające wystąpienie i ich ograniczanie


ZAJĘCIA WARSZTATOWE

Przeprowadzenie pozorowanej konferencji prasowej.

Omówienie wyników ćwiczenia z wykładowcą.


NEGOCJACJE

STYLE NEGOCJACJI
Styl miękki
Styl twardy
Styl rzeczowy
Styl aktywno-kooperacyjny
Styl pasywno-współpracujący
Styl aktywno-walczący
Styl pasywno-walczący

NEGOCJACJE RZECZOWE
Charakterystyka i przebieg
Zalety
Wady

NEGOCJACJE POZYCYJNE
Charakterystyka i przebieg
Zalety
Wady

NEGOCJACJE OPARTE NA ZASADACH
Charakterystyka i przebieg
Ludzie
Interesy

RELACJE INTERPERSONALNE W PROCESIE NEGOCJACJI
Waga i znaczenie relacji interpersonalnych w procesie negocjacyjnym
Co zrobić by ludzie cię lubili

TRUDNE SYTUACJE NEGOCJACYJNE
Jak rozmawiać z bezwzględnym negocjatorem?

BŁĘDY NEGOCJACJI

MANIPULACJE W PROCESACH NEGOCJACYJNYCH
Metody manipulacji w negocjacjach
Obrona przed manipulacjami podczas procesów negocjacyjnych
Cele manipulacji podczas negocjacji

TYPY ROZMÓWCÓW I ICH CECHY PSYCHOLOGICZNE
Kłótliwy
Nieuważny
Milczący
Gadatliwy
Niezdecydowany
Pewny siebie
Niecierpliwy
Rozważny

SPOSOBY POSTĘPOWANIA WG. TYPÓW ROZMÓWCÓW

TYPY TRUDNYCH ROZMÓWCÓW I ICH POSTAWY
Osoba dominująca
Osoba sceptyczna
Osoba wyniosła
Osoba konfrontacyjna
Osoba wycofana

ZŁY ROZMÓWCA
Cechy złego rozmówcy
Zasady rozmowy z trudnym  rozmówcą


ZAJĘCIA WARSZTATOWE

Rozpoznawanie typu trudnego rozmówcy i sposoby oddziaływania
na niego. Przyjmowanie określonych postaw i zachowań.

Omówienie wyników ćwiczenia z wykładowcą.


TYPY PYTAŃ I ICH ZASTOSOWANIE
Sondujące
Zwrotne
Porównawcze
Hipotetyczne
Wielokrotne

NEGOCJACJE W PIGUŁCE
111 praktycznych wskazówek dla negocjatora, mediatora, handlowca.


ZAJĘCIA WARSZTATOWE

Symulacja procesu negocjacyjnego z praktycznym zastosowaniem
wcześniej poznanych narzędzi. Gra negocjacyjna.

Omówienie wyników ćwiczenia z wykładowcą.


KONFLIKT
Co to jest konflikt?

KONFLIKTY W ORGANIZACJACH
Geneza, przyczyny i skutki oraz metodologia postępowania i rozwiązywania
Źródła konfliktów
Rodzaje konfliktów
Wymiary konfliktów
Rodzaje konfliktów organizacyjnych
Typowe źródła konfliktów w organizacjach

KONFLIKT EMOCJONALNY
Przyczyny konfliktów emocjonalnych
Źli słuchacze
Błędy postrzegania społecznego
Brak inteligencji emocjonalnej

REDUKOWANIE KONFLIKTÓW
Metody redukowania konfliktów
Stymulowanie konfliktu
Metody stymulowania konfliktów
Pseudorozwiązanie konfliktu

ROZWIĄZANIE KONFLIKTU
Unikanie
Łagodzenie
Kompromis
Konkurowanie
Współpraca

ZARZĄDZANIE KONFLIKTEM

ZARZADZANIE PRZEZ KONFLIKT


ZAJĘCIA WARSZTATOWE

Pozorowany konflikt i próba jego rozwiązania różnymi
środkami oraz analiza skutków długofalowych
i krótkofalowych danych rozwiązań.

Omówienie wyników ćwiczenia z wykładowcą.


KOLOR I JEGO PRZEKAZ
Wybrane przykłady przesłania psychologicznego w podświadomej interpretacji barw

ZAGADNIENIA UZUPEŁNIAJĄCE I PODSUMOWUJĄCE
Problemy i zagadnienia zgłoszone przez słuchaczy w trakcie szkolenia


ZAJĘCIA WARSZTATOWE

Zamykające warsztaty praktyczne podsumowujące
ogół wiedzy pozyskanej w trakcie całego szkolenia.




Po szkoleniu KONSULTACJE INDYWIDUALNE dla zainteresowanych!
Czas szkolenia:



Szkolenie ośmiodniowe.
(ok. 56 godzin)
To jest ważne:



Wiem, jak często pytania pojawiają się wiele dni,
a nawet tygodni po zakończeniu szkolenia, dlatego:


W ramach zagadnień objętych programem tego szkolenia
jego uczestnicy mają możliwość indywidualnej konsultacji
także po zakończeniu szkolenia drogą elektroniczną
lub osobiście gdyby zaszła taka potrzeba
bez dodatkowych opłat.


Pozostaję do dyspozycji.
Zapraszam.
Cena szkolenia:



Zobacz cennik szkoleń indywidualnych
oraz realizowanych w małych grupach
z dojazdem na terenie całego kraju:


Wykładowca:



ARTUR FRYDRYCH

Ekspert ds. bezpieczeństwa biznesu specjalizujący się w zagadnieniach związanych z ochroną kontrinwigilacyjną i kontrwywiadowczą organizacji i osób, przeciwdziałaniu szpiegostwu gospodarczemu, wykorzystaniu narzędzi socjotechnicznych przy pozyskiwaniu nieuprawnionego dostępu do chronionych zasobów informacyjnych organizacji jak też zwalczaniem innych zagrożeń bezpieczeństwa biznesu (przestępczość pospolita, wrogie działania konkurencji, nielojalność pracowników).

Wykładowca oraz autor wielu unikalnych szkoleń z powyższych dziedzin dla pracowników różnych szczebli przedsiębiorstw krajowych i korporacji międzynarodowych działających w Polsce głównie w sektorze energetycznym, budowlanym, telekomunikacyjnym, farmaceutycznym i spożywczym oraz urzędów centralnych i samorządowych jak też innych instytucji państwowych.

Licencjonowany detektyw.

Od 2003 roku w oparciu o wcześniej zdobyte doświadczenie zawodowe oraz stale poszerzaną wiedzę teoretyczną i praktyczną jako niezależny specjalista świadczy usługi szkoleniowe, konsultacyjne i realizacyjne oraz wsparcia metodologicznego na rynku komercyjnym dla firm i instytucji. Prowadzi także audyty bezpieczeństwa zarówno metodami tradycyjnymi jak też w warunkach pozorowanego incydentu.

Z wykształcenia ekonomista. Autor publikacji dotyczących bezpieczeństwa biznesu oraz wykorzystywania narzędzi socjotechnicznych w prasie branżowej. Posiada bogate doświadczenie dydaktyczne. Ściśle współpracuje z kilkoma firmami konsultingowymi oraz szkoleniowymi z terenu całej Polski. Poza tradycyjnymi szkoleniami prowadzi także unikalne na rynku komercyjnym warsztaty praktyczne w terenie w warunkach pozorowanych maksymalnie zbliżonych do rzeczywistych, które pozwalają uczestnikom na pozyskanie wiedzy i doświadczenia nieosiągalnego w warunkach „sali wykładowej”.


Więcej informacji dosiępnych w zakładce "wykładowca" w menu głównym.
Szkolenie wewnętrzne / dedykowane:



W zakresie zagadnień objętych programem niniejszego szkolenia organizujemy szkolenia wewnętrzne dedykowane wskazanym pracownikom zlecającej firmy bądź instytucji z programem każdorazowo profilowanym pod ich indywidualne potrzeby.
Usługi eksperckie / usługi wsparcia:



W zakresie zagadnień objętych programem niniejszego szkolenia prowadzimy także konsultacje indywidualne, porady eksperckie, usługi wdrożeniowo-realizacyjne oraz wsparcia metodycznego.

Zapraszam!





BEZWZGLĘDNA
GWARANCJA POUFNOŚCI



Nigdy nie ujawniam
danych klientów, uczestników szkoleń oraz zakresu swiadczonych dla nich usług szkoleniowych bądź realizacyjnych.




KONSULTACJE,
USŁUGI EKSPERCKIE
oraz WSPARCIE METODYCZNE
i REALIZACYJNE



w zakresach objetych programami
poszczególnych szkoleń.




SZKOLENIA
INDYWIDUALNE
i w małych GRUPACH



realizowane również
z DOJAZDEM
na terenie całego kraju!
- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI- tagi - TAGI
SPECJALISTA.edu.pl

Wszystkie opisy i programy szkoleń prezentowanych w niniejszej domenie stanowią własność intelektualną ich autora i jako takie są chronione prawem autorskim i prawami pokrewnymi.
Szkolenia w których stawiamy na jakość!
Wiedza, która daje przewagę!
Wróć do spisu treści